SMSAPI

SMSAPI to platforma do masowej wysyłki SMS, MMS i wiadomości głosowych VMS w celu dostarczania powiadomień oraz prowadzenia działań marketingowych. Służy szybkiemu informowaniu odbiorców i prowadzeniu efektywnych działań sprzedażowych.
Krótka historia SMSAPI

SMSAPI zostało stworzone w 2007 roku przez firmę ComVision i pierwotnie pełniło funkcję systemu wspierającego sprzedaż i obsługę klienta w sklepach internetowych, informując kupujących o statusie ich zamówienia bezpośrednio na telefon komórkowy. Ze względu na duże zainteresowanie naszymi usługami, od połowy 2007 roku rozszerzyliśmy funkcjonalność platformy, umożliwiając naszym Klientom samodzielne korzystanie z API oraz przeprowadzanie własnych kampanii marketingowych i informacyjnych. Od 2015 roku działamy także globalnie w ponad 170 krajach, udostępniając platformę Klientom zagranicznym w języku angielskim – www.smsapi.com i rosyjskim – www.smsapi.com/ru. 

Od samego początku stale rozwijamy możliwości naszego serwisu i ciągle zwiększamy jego funkcjonalność, dodając nowe rozwiązania ułatwiające prowadzenie personalizowanych kampanii. Jednocześnie dbamy o relacje z obecnymi Klientami i Parterami, biorąc udział w konferencjach branżowych i networkingowych jako uczestnicy i prelegenci. Obecnie z naszych usług korzysta kilkaset sklepów internetowych oraz kilka tysięcy firm. Tylko w roku 2016 nasi Klienci wysłali ponad 540 milionów SMS-ów, a liczba odwołań do naszego API przekroczyła miliard. Co roku obserwujemy kilkuset procentowe wzrosty w ruchu SMS, a w kwietniu 2016 roku świętowaliśmy wysyłkę miliardowego SMS-a!

Korzyści wynikające z wykorzystania SMSAPI:
•    Budowanie lojalności, zaangażowania i zaufania do marki dzięki personalizacji oraz dobrze skonstruowanym kampaniom;
•    Bezpośrednie wsparcie sprzedaży;
•    Zniwelowanie dystansu pomiędzy firmą a Klientem;
•    Zwiększenie zaangażowania i retencji Klientów;
•    Lepsze zrozumienie Klienta dzięki dwukierunkowej komunikacji.
 
Funkcjonalność platformy SMSAPI umożliwia:
•    Masową wysyłkę wiadomości SMS i MMS – używane w obsłudze klienta oraz w kampaniach marketingowych;
•    Odbiór wiadomości SMS i MMS – ułatwiający dwustronną wymianę informacji między firmą a klientami;
•    Usługę Short Code – umożliwiająca korzystanie z krótkiego 4-cyfrowego numeru do odbierania wiadomości, przydatna w konkursach, głosowaniach, loteriach i badaniach opinii;
•    Tworzenie własnych baz odbiorców za pomocą funkcji Newsletter SMS oraz aplikacji „Rabaty SMS” na Facebooku;
•    Personalizację SMS oraz możliwość grupowania kontaktów w oparciu 
o dowolne parametry; 
•    Generowanie i przesyłanie kodów rabatowych;
•    Integrację API z najbardziej znanymi platformami tworzącymi oprogramowanie e-sklepów, CRM oraz wielu innych;
•    Sprawdzanie, do jakiej sieci należy dany numer – HLR;
•    Geotargetowanie wiadomości SMS.  

Cechy charakterystyczne naszego SMSAPI:
•    Efektywna, prosta i stosunkowo tania forma komunikacji z Klientami 
w porównaniu z kampaniami outdoorowymi;
•    Prostoty, intuicyjny panel, szybkość wykorzystania i osiągania pożądanych efektów;
•    Umożliwienie dwustronnej komunikację między firmą a klientami;
•    Skuteczność, sprawność i bezpieczeństwo systemu – wypływające 
na powiększające się grono wiernych, powracających klientów,
•    Łatwość integracji z innymi systemami, mała bariera wejścia (gotowe biblioteki i moduły dostępne na stronie SMSAPI.pl).
  
Obecnie z rozwiązania korzysta kilka tysięcy sklepów stacjonarnych oraz internetowych, urzędów oraz instytucji  i większość dostawców oprogramowania 
e-commerce. Wśród klientów znajdują się m.in. Answear, Gino Rossi, Miasto Stołeczne Warszawa.